söndag 20 april 2014

Ensimmäinen viikko työharjoittelussa

Nyt ensimmäinen työharjoittelu viikko Atelje Tornilla on takana! Se oli aivan hyvä viikko ja rauhallinen. Maanantaina, Atelje Torni on oikeasti kiinni mutta minä menin sinne tapaamaan minun pomoa Marianne keskustella työtehtäviä. Hän näyttää minulle koko gallerian ja kaikki luokat. Ja sitten hän antoi minulle papperia kaikista työtehtävistä. Tiistaina, kun minä tulin Atelje Tornille, siellä oli jo taidemaalari ryhmä,"Keskiviikona maalarit". Minä sain auttaa kahvillassa. Minun työkaveri näyttää minulle kahvinkeitin ja astianpesukonen. Keskiviikona oli tosi hiljainen päivä. Atelje Tornilla oli tosi vähän ihmisiä. Mutta siellä oli tosi mukava vanha rouva 3 tuntia joka puhui paljon suomea minun kanssa. Hän myy hänen omia kirjoja Atelje Tornilla ja hän toi lisää kirjoja. Torstai oli vähän kova päivä minulle. Minä sain pyöräillä noin 20 eri paikkaan koska minun täytyi jakaa "Nuorten näyttelyn" julisteet. Minä pyöräilin 3 tuntia! Kova päivä mutta ihana! Hyvä pääsiänen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar