tisdag 29 april 2014

Toinen viikko työharjoittelussa!

Viime viikolla oli minun toinen viikko työharjoittelussa. Se oli hyvä viikko, ja minä sain aika paljon eri työtä. Maanantaina, minä olin siellä Stigin ja Tellervon kanssa, vaikka Atelje Torni oli suljettuna. Meidän taytyi järjestellä taulut ja valita miten ripustaa ne. Tiistaina, minä siivosin kaikki seinät ja lattiat. Sitten, minun täytyi pyöräillä kaupungissa. Ensimmäisenä, minä pyöräilin Silverialle ja VAKKille ja jaoin julisteita Atelje Tornin 'Nuorten Näyttelylle'. Sitten minä pyöräilin Rewel Centerille ja ostin uusi vieräskirja Atelje Tornille. Sen jälkeen, minun ja Pian täytyi valmistella tarjoilu pöytä kahville ja keksille. Avajaiset alkoi kl 18.30 ja minä autoin tarjoilla kahvia ja ottaa pois kopit ja lasit. Keskiviikona minä siivosin. Minä otin pois kaikki kopit, astiat ja pöydän. Minä lakaisin ja pesin lattiat. Torstaini oli minun ensimmänen päivä yksin. Se oli hyvää mutta tosi hiljaa. Tellervo tuli ja tarkastaa hänen näyttely. Meidän istuimme ja joimme kahvia ja puhuimme paljon suomea. Sen jälkeen kun hän lähti, minä istu tietokoneessa pari tuntia ja laitin pieni juliste Tellervon ja Pasteeliryhmän taidenäyttelylle.. Lauantaina oli tosi rauhailinen päivi. Minä siivosin keitiössä, vessassa, ja lakaisin ja pesin lattiat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar