onsdag 7 maj 2014

Kolmas Viikko Työharjoittelussa

Heippa! Tämä viikko oli tosi lyhyt ja rauhalinen myös, se ei oli paljon työtä. Tiistaina, minä tulin vähän aikaisin koska yleensä seisovat jotkut ihmistä tiistairyhmästä jo varttia vaille kakstoista ja odottaa tulla sisään. Minä avasin Atelje Tornia ja keitin kahvia tiistairyhmälle. Sitten tuli minun pomo ja antoi minulle vähän työtä. Han sanoi että hän varasi pöytä Rewel Centerissa 1 toukokuu, ja hän halusi meidän myydä arpajaiset ja antaa palkinnot. Sitten täytyi minun tarkastaa kaikki tavarat ja laskea kuinka paljon tavarat hän antoi minulle. Sitten minä kirjoitin listaa voittonumerolle. Loppu viikon oli tosi hiljaa, mutta päivän oli vähän pitkä. Kuten tavallista, minä siivosin ja pesin lattija. Ja myös sanoin "Tervetuloa!" vieraille ja kysyin jos he halusivat kirjoittaa vieraskirjaan. Niin! Hyväää päivä kaikki!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar