söndag 25 maj 2014

Neljäs Viikko Työharjoittelussa!

Tällä viikolla oli paljon työtä. Maanantaina, minun ja Pian täytyi siivota yksi huone, "Feelis". Me otimme pois kaikki matot ja huonekalut ja sitten me imuroimme ja pesimme lattiat. Sitten me laitoimme takaisin kaikki matot ja tuolit. Tiistaina, minä menin Atelje Tornille vähän aikaisemmin ja laitoin kahvipöydän valmiiksi tiistai maalarit ryhmälle. Siellä oli tosi paljon vieraita. Sitten tuli Johanna ja me istuimme ja joimme kahvia, ja puhuimme. Keskiviikona minä ja 4 muuta vastaan otimme tauluja Nuorten Taidenäyttelyyn. Torstaina oli normaali rauhotta päivä. Minä siivosin ja pesin ja pirsin vähän. Suununtaina, minä avoisin ja tein työta yksin, mutta Tellervo tuli koska se oli hänen näytellyn viimeinen päivä. Han istu Atelje Tornissa melkein koko päivän. Sitten tuli päri lisää tauluja Nuorten Taidenäyttelyyn. Työpäivän jälkeen minun täytyi otaa pois noin 20 taulu seinältä ja laitoin ne "Feeliksiin".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar