söndag 25 maj 2014

Viides Viikko Työharjoittelussa!!

Maanantaina, minä, Marianne ja Sini Björkholm menimme Atelje Tornille aikaisemmin. Sini Björkholm oli virallinen tuomari Nuorten Taidenäyttelyssä ja minä autoin hänta valita tauluja näyttelylle. Sitten sain minä auttaa ripustaa kaikki. Sen sitten, minun täytyi kirjoita tietokoneella otsikot kaikkille taululle. Tiistaina, minä avasin kello puoli 12 koska toimittajia eri lehdistä tulivat ja he ottivat valokuvia ja haastattelivat Nuorten Taidenäyttely. Minä siivosin paljon ja tein "Feelis" huonen valmista Mariannen ja Pian kanssa. Me laitoimme lasit juomille ja kulhot pienelle purtavalle. Tiistai illalla oli näyttelyn avajaiset. Siellä tulivat paljon ihmiset, ja se oli tosi hauskaa. Keskiviikona oli normaali rauhotta päivä. Torstaina, minä siivosin portat ja sitten sain pyöraillä postille ja hakea yksi iso paketti. Suununtaina, minä avasin yksin. Minä siivosin ja piirsin. Sitten tuli aivan paljon vierailijat ja minä myin pari kuppia teetä ja kahvia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar